Upp packning!

Igår när jag kom hem från jobbet kom jag knappt in i sovrummet av alla stora väskor och saker som var ivägen.
Jag skulle egentligen gått och kollat på fotboll igår med några kompisar men jag visste att jag var tvungen att börja med upp packningen som jag skjutit på alldeles för länge nu!
Det kändes som ett lost case när jag började, det var för mycket kläder och prylar överallt som skulle få plats, jag visste knappt vart jag skulle börja!
Jag tog ett djupt andetag, tog tag i m&m påsen som jag hade fått av min room mate, proppade munnen full av m&ms och körde igång! Jag höll på i drygt två hela timmar tills allt var upp packat och rummet började se ut som ett mysigt litet rum igen!
FÖRE
EFTER
Ja just det, en sak till!
Jag gjorde mitt första inköp igår på mitt irländska kort. På mat från Ldl haha

Kommentarer
Postat av: Vona

Vilken söt liten säng du har! Får jag också plats i den systeryster? :)

2011-06-08 @ 13:04:44
Postat av: Tea

Haha eller hur :p Jaaa klart du får! Finns det hjärtrum så finns det skärtrum ;)

2011-06-08 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0