Big decision to make!

Det är mycket som rör sig i mitt huvud nu! Jag fick reda på att jag gick vidare till tredje och sista steget igår för rekryterings rollen och sammtidigt fick jag reda på att mina chanser att få det andra jobbet som låg "far far away" har ökat! Det enda jag behöver göra för att få det jobbet är att få in ett sälj, alltså signa upp en kund.
Jag test ringde förra veckan bara två timmar och fick 3 intresserade som ville att jag skulle ringa tillbaka, så det borde inte vara några problem att få ett sälj.
Jag fasar dock lite för att berätta detta till mamma min :P
¨¨
När allt är klart och alla papper påskrivna så ska jag berätta vilket jobb det gäller och vart det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0