Busy day!

Idag har det varit väldigt mycket att göra på jobbet. Kan inte riktigt dela med mig varför för vi får inte ge ut sån info men det har varit rätt stressigt!
Jag hade också en telefon intervju idag. Först skulle hon ringa 10am men tog fel på tidszonerna så bestämmde vi en ny tid men så var hon sen på det också och ringde en kvart senare. Intervjun kändes inte alls bra bara för att det blev som det blev och pricken över i.et så pratade hon med en stark spansk brytning så jag kunde knappt förstå henne. Inte bra, inte bra!
För att få ut min frustration så ska jag träna idag efter jobbet! Måste ta nya tag, för imorgon ska jag på en andra intervju för ett annat företag! Jag har snart blivit mästare på intervjuer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0