Calm weeekend

Den här helgen kan jag inte säga att jag har gjort något vettigt. Jag har bara kollat på massa serier, Burn Notice, eller Notice Burn kanske den heter? Hmm, i vilket fall som helst så är den jätte bra.
Fikade med Moa och Ruth på lördagen. Vi hittade ett jätte mysigt café vilket inte är så lätt att hitta här i Dublin. Dock inga soffor men mysig atmosfär.
Putsade även mina fin fina skor i helgen
Söndagen var jag på Queen of Tarts med Christian och en kompis till honom, älskar det stället! Sen gick vi lite på stan och avslutade dagen med en söndags bio, of course!
Trodde dock den skulle vara bättre. Den var bra i början men sen så bara flöt den på utan någon direkt mening. Besviken! Efter bion gick jag jag hem och gjorde lite havregrynsgröt och kollade på 90210, mycket bättre :p

Kommentarer
Postat av: ia

Trevligt med bio, men trodde allt jag med att den skulle vara lite mer som "Fear and Loathing in Las Vegas"...

Tänkte ta mig till tårtkaffet nu så här innan middagen :P Hoppas bara att jag hittar dit!

2011-11-21 @ 16:54:18
URL: http://tonberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0