Drinks, House warming party, movie

Den här helgen har varit fin! Jag fick dock jobba rätt mycket med min presentation som jag hade idag på morgonen. Jag skulle göra en power point presentation och ha en intervju för rollen som rekryterings konsult. Jag höll på med den här presentationen nästan hela helgen vilket inte var så kul. Men planerar man allt rätt så hinner man med ganska mycket ändå ;)
I fredags åt jag min första rätt av fish and chips. Vi gick till ett lite dyrare ställe där de hade blivit utnämnda i Michelin Guiden för deras fantastiskt goda fish and chips. Jag måste säga att det var fantastiskt gott!
Efter detta gick jag med lite kompisar till ett ställe och drack drinkar.
Jag drack två super goda drinkar! De var så goda så att jag var tvungen att skriva ner ingredienserna :p
Atlantic
Captain morgan´s spices rum, amaretto, blue ccuracau, lime and apple juice
Atomic Dog
White rum, Midore, Malibu, Lemon and Pineapple Juice
Lördagen jobbade jag på min presentation ett tag, sen så gick jag och mötte upp Christian och två kompisar på det gudomliga cafeét Queen of Tarts! Jag har aldrig varit där förrut men shit vad goda tårtor de hade. Jag tog en bär paj med smuldeg. Man får så stora bitar och så klumpiga eftersom det är hembakat mmmmm så gott!!
Vi körde lite omvänt i lördags, först gick vi och åt dessa goda tårtor sen gick vi och åt riktig mat :) Bara för att vi kan.. Jag och Chrisitan gick till, The Counter. Där får man ett papper och en penna så får man fylla i vad man själv vill ha för ingredienser på hamburgaren. Jag gillar ideén skapt mycket.
Sen på kvällen hade jag och Ruth en liten inflyttningsfest i vår nya lägenhet :)
Moa alltid lika söt :)
Sorry Ruth, din blev lite suddig. Inte meeeeningen!
Söndag blev det att öva in presentationen hela dagen och sen en bio på kvällen :)
Filmen var riktigt grym, kanske inte världens bästa story men den var cool!
Idag är det måndag och arbetsdagen slutar om 20 minuter! Längtar! För ikväll blir det taco kväll hemma hos Moa, sååååå gott! Älskar tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0