Friday once again!

Igår var det bra grejer! Även om det tog emot som bara den så gick jag till gymmet efter jobbet. Jag tog på mig mina nya träningskläder som jag fått av Babolat, jag kände mig så profsig i dem, de satt så bra. Nästan så att jag kände att jag jag inte behövde träna :P Jag kanske har sagt det förrut men det gör väldigt mycket att ha på sig snygga träningskläder på gymmet, man känner sig mycket bättre och vill träna hårdare!
¨¨
Jag tränade stenhårt, körde mage, rumpa, armar, bröst och sen avslutade jag detta med 20 min powerwalk! Träningsvärk idag? Yes indeed! Men det är bra! På måndag är det dags igen ;)
När jag kom hem, lagade jag lite mat och la mig på soffan med en stor mjuk filt och kollade på film, Midnight in Paris. Den var helt ok.
¨¨
Idag är det fredag vilket är jätte skönt! Jag väntar fortfarande på att ett företag ska höra av sig och meddela om jag fått jobbet eller inte. Ska ringa de idag och kolla! Nu har det gått så lång tid så att det känns som om svaret kommer bli nej men men, vi får se. Lite fredags tur kanske jag har med mig!
Några av kläderna jag har fått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0