God morning Saturday

Igår var bra grejer! Det var jätte kul på Market Bar med jobbet. Lärde känna lite folk från danska teamet som vi hängde med. Alltid roligt med nytt folk!
Massor med god mat! Älskar tapas!
Sen var det dags att dra vidare till Krystle och där efter Café en Seine
Går 5 shotar snabbare att dricka upp än en stor öl?
Svar: Nej
Imorse när jag vaknade mådde jag förvånansvärt bra! Vaknade 11.00 kollade på ett avsnitt 90210 och sedan gick jag in hos Ruth och kollade hur hon mådde. Hon mådde också prima så det blev till att baka scones och havregryns gröt till frukost! Jag älskar våra frukostmornar :)
Improvisation till att smälta smör? Kreativiteten är oändlig!
Vi gjorde det även lite mysigt med vår brasa haha :P
Lördagen börjar bra. Vad som kommer hittas på härnäst återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0