I Love Changes

Igår flyttade vi hela eftermiddagen! Gud så stressigt och jobbigt det var! Men det var skönt när vi hade fått in allt och gått och köpt kina mat och satt oss i lägenheten och andats ut. Det var en härlig känsla! Jag älskar förändringar, jag blir så pigg och glad när något nytt sker i mitt liv, när något förändras :D
¨¨
Idag blir det att packa upp allt. Började lite igår men det tog aldrig slut! När jag var halvt klar med en väska av kläder vände jag mig om och där stod 2 till! Men det ska påpekas att det är fina kläder, slänga eller ge bort finns inte på kartan!
¨
Det här blir lite av ett sista minuten inlägg. Det har varit saker att göra på jobbet hela tiden men men sånt som händer ibland. Vi ska ta kort på lägenheten med Ruths systemkamera i dagarna så då får ni se vår underbara lägenhet! Det roliga är att både jag och Ruth blev så förvånade att lägenheten var så fin. Den var mycket finare andra gången vi såg den! Tur det va haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0