Lazy Saturday, Productive Sunday

I lördags gjorde jag inget vettigt kan jag inte påstå! Jag och Ruth låg hemma och kollade på filmer hela dagen. Vi fick dock nog kl 12 på natten och bestämmde oss att vi skulle gå utanför lägenheten! Vi gick ut och fotade Dublins coola gator, när jag säger vi menar jag Ruth, jag var mest där som moraliskt stöd! Vi var ute från 00.00 till ca 1.30 :p Fick några riktigt bra bilder, trots att det blåste orkan vindar och det knappt gick att komma fram!
Bilderna får ni dock se i ett annat inlägg, när mäster fotografen, Ruth, har redigerat dem!
¨
I söndags däremot tog vi igen för att ha varit så lata på lördagen. Jag, Moa och Ruth gick till en gata i Dublin där det tydligen är lagligt med street målningar.  Väggarna och marken var täckt med street måldningar, rätt fräckt!
Moe
Sen var det dags att ta tåget och åka till Monkstown och gå på svensk jul marknad :) Väldigt mysigt måste jag säga, lussebullar, våfflor, peppar kakor, glögg och lucia tåg. Nu längtar jag verkligen tills jag kommer hem till jul :)
Se vad alla blir glada utav att få lite våfflor!
Såg en cool kyrka på vägen hem, ser ut som ett litet slott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0