Love our new place

Det känns äntligen som att jag har ett riktigt hem nu. Det har inte kännts så sen jag flyttade hit till Dublin, 6 månader sen.
Visst jag trivdes i förra lägenheten jag bodde i också men eftersom jag delade den med två personer jag inte kände så kunde jag aldrig få in känslan att det var mitt hem. MEN nu är det andra bullar!
Efter jobbet känns det kul att få komma hem och inte vara ute hela kvällen utan faktiskt bara ha en filmkväll hemma och somna på soffan sådär skönt, det var ett bra tag sen jag gjorde det kan jag säga er. Somna på soffan är väldigt underskattat!
¨¨
Igår när jag kom hem så jobbade jag lite på min presentation. Sedan bakade jag och Ruth scones :D Eller okej jag gjorde inte så mycket, Ruth gjorde det mesta men jag var där som moraliskt stöd! Super goda blev de!
Ruth bakar i sin underbart sköna XL One piece! Lite avis faktiskt. Skulle inte sagt nej till att ha en.
Hon gör flitigt reklam för Tyra medan hon bakar också! Bra Ruth!
Scones med kanel och nötter, helt galet gott! En film på detta och kvällen var komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0