M&M = Moving Monday

Idag är det måndagen men stort M.
Idag är dagen då allt händer.
Idag är dagen då Tea och Ruth flyttar ihop! :D

Väskorna är packade och väntar på att förflyttas från en lägenhet till en annan. Det blev rätt mycket saker tillslut. Av någon anledning tror jag alltid att jag har mindre än vad jag egentligen har. Ska tänka på detta nästa gång jag står framför garderoben och har ingenting att ta på mig ;)
Det blev två mega stora väskor, tre stora påsar, två gymbags och en mindre väska (handbage form). Vet inte vad allt kommer ifrån! Utmaningen var dock inte att packa ner allt utan utmaningen blir att flytta över allt!
Planen för dagen ser ut såhär:
* Träffa vår landlord, Sonja, 5.15pm för att få nycklarna till lägenheten.
* Åka hem, kolla med tjejen som jobbar i receptionen om hon kan boka en taxi.
* Lasta in grejerna i taxin och åka till Ruth så hon också får lasta in allting.
* Sen blir det bara att konka upp sakerna!
Vår lägenhet ligger uppe på den här gatan. Location Location Location :)
Att bero på ingenting. Kolla vilken häftig dörr jag såg i helgen. Helt random. Jag vet inte hur man öppnar den men jag såg någon gå in genom den. Så cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0