There´s a light in the tunnel

Idag ska jag på en andra intervju för ett företag! Hade en telefon intervju för någon vecka sedan och nu ska jag träffa sales managern och några andra snubbar. Ska bli intervjuad (grillad) på både engelska och svenska. Det var ett tag sen jag blev intervjuad på svenska nu så är lite nervös hehe. Åker om en timme från jobbet, har halvdag. Förhoppningsvis så tar inte intervjun så lång tid, (förhoppningsvis inser de att de behöver mig och ger mig jobbet direkt:p) och jag kan komma hem mycket tidigare än vanligt!
¨¨
Det går bra nu! Fick precis ett mail i skrivandets stund om att dem som jag hade en intervju med igår (spanska rekryteraren som jag inte förstod någonting hon sa) vill ha en andra intervju. Den här gången med managern. Hoppas hoppas han inte är spansk han med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0