Baby steps

Hade en telefonintervju idag för rollen som Business Development Consultant. Intervjun har varit planerad att ha flera gånger men de har fått förhinder varje gång så idag ringde de till min förvåning. Jag måste säga att det var den svåraste intervjun jag haft hittills. Jag brukar alltid ha svar på tal när det gäller intervjuer men den här var one of a kind. Inte bra! Det här jobbet kan jag nog glömma. De har desutom 4 steg, det här var andra steget kanske därför det var lite svårare. Om det bara blir svårare och svårare så är jag körd!
¨¨
Igår fick jag reda på att jag har gått vidare till andra steget för rollen som Rekrytering konsult. Jag ska träffa managern på torsdag, rooligt! Det är tre steg så jag är halvägs nu. Så himla jobbigt med dessa steg, tar så lång tid! Men det här är ett jobb jag verkligen vill ha, verkar så roligt!
¨¨
Det andra jobbet för rollen som sälj agent har jag inte hört något från än, de är så sega. Men jag väntar med att tjata på de innan jag vet hur det går med rekryterings jobbet! Jag vill ju ha det här jobbet också så det blir jobbigt om jag måste välja mellan dessa två.
¨¨
Sen så finns det en till möjlighet till ett fjärde jobb men det kan jag inte berätta om än för det är inget som är spikat och det är lite större grej för det är inte i Irland utan far far away :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0