Sleeping in tomorrow!

Snart är även den här tisdagen slut, skönt faktiskt! Det har gått ganska segt idag.
Idag så skulle jag och Ruth ut egentligen eftersom det är tisdag och då är en väldigt bra klubb öppen "Deicys" allt kostar 2 euro typ och när man är där känns det som en lördag. Men eftersom vi är så förnuftiga så struntar vi i detta och är hemma och fixar Ruths CV, mycket bättre! Kollar kanske även på en film eller två!

Eftersom vi båda tog en halvdag imorgon så blir det sovmorgon! Så skönt! Sova till 9.00 istället för 05.30. Det gör skillnad ska ni veta!
¨¨
Såhär kommer jag ligga imorgon! Ska bli så sköönt.
Sovmorgon på en vardag, den lyxen har jag inte kan jag lova er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0