Movie Thursday :D

Igår när jag sa att jag skulle på intervju och grillas så övedrev jag en smula för spänningens skull. Men det var precis vad som hände. Jag hade intervju i längre än 1h. Hon frågade enbart frågor som man var tvungen att tänka efter länge på att svara och när man gett ett svar så kom en följdfråga på det. Jag var helt slut efteråt! Jag hoppas verkligen att jag får det jobbet för det verkade hur bra som helst och kontoren var jätte fräscha. Jag hoppas speciellt att jag får det efter den grillningen så allt inte var förgäves :P
När jag sedan skulle hem var det jätte varmt i Dublin, perfekt höstdag :)
På kvällen mötte jag upp Christian för att gå på en bio dejt :) Såg filmen The Tower Heist. Den var jätte bra. Det handlar om en man som ska göra investeringar åt folk men blåser de på pengar. Den var rolig, se den!
Efter bion stötte jag ihop med mina små kompisar Alvin and the chipmunkes :P De skulle tydligen också på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0