X-mas in Sweden, New Years eve in Brussel

Nu är biljetter bokade till Sverige över jul :D När alla bor på varsit håll blir det extra mysigt att samla alla över julen. Man uppskattar det extra mycket nu! Jag längtar så tills jag får träffa alla, ska bli jätte kul!
¨
12 slaget kommer firas i Bryssel. Det ska också bli hur kul som helst! Det nya året får jag fira med med syster yster och några kompisar! Blir så glad när jag tänker på det!! Bryssel har jag aldrig varit i heller så det ska bli fräkt!
¨
Kom på igår kväll att jag inte har bokat någon biljett tillbaka till Dublin från Bryssel. Försökte göra det men det gick inte vägen, troddde ett tag där att jag skulle vara tvungen att stanna där ;) Idag försökte jag igen och lyckades till min glädje hade de även sänkt priset, score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0