Enough is enough!


Det går inte så bra för mig och Ruth att vakna på rätt hållplats på vägen hem nu när Moa inte jobbar med oss längre! Vi försov oss förrigår igen och vaknade 3 hållplatser för långt!
Igår skulle jag och Ruth inte ens ta samma buss vilket betyder att risken är ännu högre att jag åker för långt!
Jag gymmade äntligen igår, som de flesta vet så finns inte ordet lagom med i mitt ordförord därför körde jag lika hårt som om jag hade tränat hela veckan ut och inte haft uppehåll i två veckors tid. Kan säga att det känns idag, men jag gillar träningsvärk ;)
När jag skulle hem från träningen var jag därför tvungen att sätta klockan då jag trodde att bussen skulle vara framme på min hållplats. Rätt smidigt faktiskt, men fick trycka på snooze ett antal ggr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0