Food Food and more Food

Igår var helt galet hur mycket jag åt! Jag minns inte sist jag åt så mycket, eller jag vet aldrig om jag ätit så mycket!
Jag vet inte riktigt vad som hände men aptiten tog aldrig slut. Jag kom hem från jobbet och gick och handlade direkt, igår var det rätt kul att handla för jag hade massa ideér om vad jag kunde laga för maträtter (när jag säger massa så menar jag i det här fallet typ 4 olika).
¨¨
Eftersom jag inte hade något planerat på hela kvällen så tänkte jag att jag skulle hinna med massa, som att måla naglarna, blogga, skriva klart mitt CV. MEN så blev inte fallet!
Jag började med att laga mat, en maträtt som en kompis Marcel har lärt mig! Tack Marcel :) Rätten är simpel, koka pasta, stek bacon, stek pasta tillsammans med bacon och häll över 2st ägg och stek allt tillsammans. Det blir såååå gott! Jag gjorde dock för mycket mat så jag la hälften till matlåda tills imorrn (idag) men det slutade med att jag åt upp den tänkta matlådan också. Sen så blev jag galet sugen på pannkakor så jag ställde mig och rörde om en smet sådär 7,8 på kvällen och åt upp 5st pannkakor med nutella!
Efter all denna mat blev jag jätte trött och hamnade i matkoma och gick och la mig och somnade :p
¨¨
När jag vaknade i morse så var jag fortfarande mätt!
Från produktion till färdighet

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha gud va jag blir hungrig nar jag ser din blogg baby! Herregud, har du borjat hanga i koket.. kommer ihag hemma hos dig nar vi pluggade och du var helt forvanad over att du ens var i koket hahaha!!

Duktig du ar!!

Gillar din blogg, kan nastan hora dig prata nar jag laser. Du verkar ha de helt underbart i Dublin!

Kramar

2011-10-13 @ 02:07:33
URL: http://alexandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0