Halloween is fun again! :D

Jag har fått upp ögonen för Halloween igen! När jag bodde i Sverige såg jag det som en överskattad kväll men det var nog enbart för att man inte vågar klä ut sig och i Sverige, vågar inte gå all in! Här i Dublin är det helt andra grejer! Efter den här helgen har jag ändrat min uppfattning helt, jag älskar Halloween :)
Utklädnaden blev, Lilla Rödluvan
Seriösa förberedelser
Kort innan strid togs
Lördagen blev väldigt lugn! Väldigt lugn! Vi gick och köpte frukost och massa chokladkakor och chips och låg hemma och kollade på dokumentärer hela dagen. Det var många som gick ut både fredag och lördag men jag vet inte om jag skulle klarat av det! Såg filmen The Ides of March på kvällen! Den var jätte bra!
Jag tror min favorit skådis har blivit Ryan Gosling! ;)
På söndagen vaknade vi utvilade, så skönt! Vi gick och handlade frukost, köpte ägg, korv, scones, crossanter, smoothies och massa annat gott :D Det var jätte milt väder i söndags här i Dublin, älskar det!
Resten av söndagen tillbringades på stan. Jag köpte 1TB extern hårddisk! Killen som jag delar lägenhet med har massvis med filmer hos sig, så jag tänkte överföra "lite" :D Måste hinna överföra allt jag vill ha innan jag flyttar! Läääängtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0