Happy but dont know why?

Idag har jag gått runt och varit sådär löjligt glad, som om något roligt ska hända. Men jag kom aldrig på vad! I slutet av dagen sa Ruth att hon hade något roligt att berätta. Jag tänkte att det var något i stil med att hennes besökare ökat med 2 pers på hennes blogg eller att hon kom på att hon hade choklad i sin väska som vi kunde dela på, på bussen på väg hem. MEN Ruth hade bättre nyheter än så, större nyheter än så! Hon kom med nyheten att vi nu kan börja leta efter en lägenhet tillsammans :D
Jag har planerat ett tag nu att flytta och hitta något eget place så fort jag har fått nytt jobb. Det här med att dela med två okända männsikor har jag prövat på nu, dags att gå vidare :) Men det skulle inte vara helt fel heller att dela med en kompis heller. Pröva på det också, varför inte.
Jag blev iaf hur glad som helst över denna fantastiska nyhet. Vi kommer ha så mycket kul Ruthski.
Konstigt det där att man känner på sig att något roligt ska hända innan det händer. Lite love, hate känsla på det.
För att ni ska veta hur glad jag blev så kan ni kika på denna video, indisk tjockis pojke som dansar, kan det bli mycket roligare än så? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0