Moes last supper at HP

Idag är sista dagen för Moe på HP. Den lilla gottemajan har hittat ett nytt jobb och börjar redan på måndag!
Kommer sakna dig här Moa, jag undrar hur detta ska gå. Ingen mer som kan väcka mig på bussen på rätt hållplats. Igår var inte Moa med på bussen och jag och Ruth vaknade panikslagna när vi hade åkt 3 stationer för långt! Så vi hoppade av, muttrade något och svor tyst för oss själva och knallade långsamt tillbaka igen. Får nog börja sätta ett alarm som väcker mig på bussen!
Eftersom det var sista lunchen för Moa på HP idag var det tvunget att bli något annat än matlåda eller soppa med bröd ;)
Inget emot soppa med bröd, jag äter det varje dag för att det är så himla gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0