Morning meeting with the recruiter

Imorse fick jag sovmorgon! Med sovmorgon menas att jag kunde gå upp kl 7.30am istället för 5.40am vilket är en jätte lyx i vardagen :) Jag var så utvilad när jag gick upp att det kändes som att jag hade sovit igenom hela dagen, rätt sjukt för 7.30am är ganska tidigt det med egentligen.
Denna sovmorgon fick jag eftersom jag skulle ha ett möte med en rekryterare kl 9am. Jag var så pigg på morgonen att jag gjorde scrambled eggs, så gott!
Mötet med rekryteraren gick i alla fall bra tror jag. Han hade en tjänst öppen, han skulle ringa det företaget efter vårt möte för att se om de vill träffa mig för en intervju och återkomma till mig sen. Han gav mig också en mall på hur ett "sälj CV" ska se ut. Han sa att om jag följer den mallen kommer jag få väldigt många samtal från företag. Jag ska därför sätta mig ner på måndag och skriva ihop ett "Sälj CV".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0