New flatmate: RUTH :D

Jag och Ruth har äntligen bestämmt oss för en lägenhet nu! Så rooooligt! Det tog inte så lång tid att hitta en lägenhet, lite mindre än en vecka men vi gick på ganska många vinsningar och kollade på rätt många lägenheter på nätet!
¨
Lägenheten vi tog är modern, mitt i stan och prisvärd, allt detta = Perfect!
När vi ringde och sa att vi ville ha den sa landlorden att vi kunde flytta in först 21 November vilket skulle strula till det rejält för oss eftersom vi båda måste ut ur våra rum den 4 November. Hon skulle kolla på det och ringa tillbaka. Tillslut sa hon att hon fixat så vi kunde flytta in den 7e November. Jag hoppas att jag kan få stanna i mitt nuvarnade rum de 3 extra dagarna annars så får jag sova hos Ruth så länge eller lösa det på något vänster :)
Jag ska visa kort på lägenheten när vi flyttat in.
FLATMATES :) We gonna have so much fun Ruth!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0