PANIC, Halloween what to wear?!

Senast jag gick på en Halloween fest var i lågstadiet i 5an eller kanske ännu längre bak i tiden. Då var de oskrivna reglerna lätta att tyda, tjejerna skulle vara häxor och killarna vampyrer. Men idag! När man är 22 år gammal och har inte gått på en Halloween fest på typ 11 år har de där oskrivna reglerna blivit väldigt mycket svårare att tyda!!!! VAD SKA MAN HA PÅ SIG?!?!?!
Jag tänkte först vara hon tjejen från "The ring", läskigt=Halloween? Men NEJ, festen jag ska gå på idag ska tydligen alla vara "roligt" klädda. Har ni kollat i affärerna vad tjejer har för val på utklädnad, sexy nurse, sexy vampire, sexy nun, sexy sexy sexy!
Det här ska vara något roligt, men den roliga känslan har gått ur mig lite.
¨¨
Igår efter jobbet gick jag, Moa och Ruth först till Butlers för att ta varsin kaffe. Man får en pralin till kaffet också :) gott!
Sen så skulle Moa klippa till luggen lite så jag och Ruth hängde på. Vi gick till en jätte fräck frisör salong. Jag ska klippa mig där enbart för att det såg coolt ut där inne och för att personalen var fint klädda! :p
Sen var det dags för att shoppa Halloween outfits. Det här var igår när jag fortf såg ett ljus i tunneln.
Ruth som transa?
Jag som hmm 70tal?
Idag fortsätter letandet. Det får bli någon panik outfit. Hoppas att jag hittar något!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0