Sleep over Thursday :D

Igår hade jag och Ruth kvalitets tid tillsammans. Super kul var det! Vi gick för att äta något efter jobbet och var sugna på att testa något nytt ställe. Vi gick förbi en kinesisk restaurang och tittade in genom fönstret för att se vad det var för männsikor som satt där. Stället var fullt med kineser som åt god mat, jackpott tänkte vi! Och jackpott blev det för maten var jätte god!
Efter att ha ätit oss mätta av kinesiska grytor gick vi hem till mig för att dricka te och chilla lite
Fick äntligen målat mina naglar!!
Sen så började vi kolla på film (Horton) men båda somnade efter 10 min.
Det var den torsdagen!
¨¨
Nu är det fredag och vet ni vad det innebär :D Fredagsfika!!! Jonas glömde ta med sig fika så han fick bestämmt gå och köpa något! Efter jobbet blir det att gå till Whoolsheed och äta deras berömda Nachostallrik och fortsätta med kvalitets tiden part 2, med Ruthan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0