Sunday 16/10

Den här söndagen har jag inte gjort något vettigt, precis som en söndag ska vara! Jag gillar söndagar. Vissa hatar de för att det är måndag nästa dag men jag har inget emot måndagar heller. Kanske därför jag har lärt mig uppskatta söndagar ;)

Jag var med Filip och Christian på Carluchios (det stavas verkligen inte så, ingen aning hur det stavas!) där vi åt jätte goda paninis. Italiensk mat är nog min favorit mat (och mammas;). Sen gick vi och handlade mat för ikväll som nu Christian till lagar och jag och Filip står och kollar på som stöd. Såg en helt galet stor pumpa i mat affären, kolla på bilden där nere!

Tanken var att jag och Christian skulle gå till The Cake Cafe efteråt, vilket är ett rätt känt Cafe, (www.thecakecafe.ie) det är även känt för att vara gömt och svårt att hitta. Tacka google maps i iphonen. Tyvärr var det stängt så vi satte oss på Lemon istället där vi åt en crepe med mörk choklad mmmm gott! Vi såg även en björn hund utanför stället, han var hur stor och gosig som helst! Jag klappade den och kallade den the beardog. Vet inte om ägarna uppskattade det nu när jag tänker på det i efterhand..


Kommentarer
Postat av: Ruth

MEH! Jag och Moa var också där och gissade hur mkt pumpan vägde. Tokigt

2011-10-17 @ 08:53:01
URL: http://ruthles.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback