The impossible has happen!

Igår pratade jag med pappa lite snabbt i telefon.
Han kom med goda nyheter, han sa att de nu har bokat biljetter till Dublin! Om jag ska vara helt ärlig trodde jag aldrig det skulle hända. Visst de har pratat om att hälsa på men de har så himla mycket för sig där hemma att jag aldrig trodde att de skulle hitta tiden att faktiskt åka över. Men nu är flygbiljetter köpta och 8 december är de här och stannar till söndag. Ååh vad jag längtar, längtar att visa dem hur jag har det här, alla coola restauranger och fina platser att gå till! Jag ska sätta mig ner och göra ett schema :)
Jag hoppas att jag och Ruth då kommer ha ett eget place och att nytt jobb är klirrat! Hoppas Hoppas Hoppas!
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0