THE weekend 21-23 Okt

Den här helgen har varit väldigt varierande!
I fredags bestämde jag och Ruth för att ha en lugn kväll. Vi gick till Whoolsheed, en sport pub, för att äta deras supergoda nachostallrik! Den var så himla god!
Efter att ha ätit oss proppmätta på nachos gick vi för att handla mat för vi bestämmde att vi skulle göra en brakfrukost på lördag morgon. Kicka igår lördagen åt rätt håll! Och om vi kickade igång dagen åt rätt håll!
Havregrynsgröt och scones stod på frukost menyn.
Scones med haselnötter och mandlar!
Efter att ha ätit den här supergoda frukosten fick vi skynda oss iväg för på dagens schema stod det: Lägenhetsvisningar. Vi gick på 4 visningar. Vi fastnade jätte mycket för två lägenheter som låg mtt i centrum och var riktigt fräscha! En av lägenheterna får vi om vi vill ha den men vi den andra lägenheten var vi tvungna att skicka in en liten beskrivning av oss själva för det var så många som ville ha den. Väntar nu på svar, hoppas hoppas hoppas vi får den!
¨¨
Efter alla visningar tyckte vi att vi förtjänade en belöning eftersom vi varit så duktiga och sprungit runt hela stan för att hinna gå på alla visningar. Vi satte oss på Market bar, en restaurang som jag gillar jätte mycket och tog ett glas rödvin. Sen kom Moa också och gjorde oss sällskap :)
Efter Market Bar var det dags för Ruth och Moa att packa ner lite saker som de skulle ha på sig på kvällen och traska hem till mig där vi skulle göra oss i ordning.
¨¨
Mitt mini mini rum förvandlades till en stor garderob. Kläder överallt!
Notera att jag står tryckt mot vägen för att få med båda på bild! Så litet är rummet :p
Men finns det hjärt rum så finns det stjärt rum!
Sen var det dags för utgång! Lady's night out! :D






Rolig kväll var det! På vägen hem så gick jag och Lucile till Burger king för att äta en meal. När vi ätit klart var vi fortf sugna på någonting mer så vi gick till till McDonalds över gatan och köpte varsin choklad muffins som vi åt på väg hem. Efter det behöver jag kanske inte ens säga att jag somnade riktigt gott :p
Söndagen tillbringades i den här positionen på soffan hela dagen! Haha det roliga är att jag inte ens övedriver. Kollade på film hela dagen och åt massa gott som Moa och Ruth hade köpt med sig innan de kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0