24h, every hour counts

Idag började dagen med att jag kom 30min sent till jobbet. Missade min buss med 1 minut! Så typiskt. Även om jag la mig hyftsat tidigt igår så är jag så sjukt trött idag. Men ingen tid för vila här inte!
¨
Idag efter jobbet ska jag först hem och städa mitt rum lite, plocka undan lite saker, för de ska ha visning för det eftersom jag ska flytta därifrån :) Sen så ska jag på bio med Moa! Vi går på tidiga bion idag. Jag gillar att gå på tidig bio eftersom man känner att man fortf har kvar lite av dagen när filmen är slut. Eftersom ingen timme av dagen får gå till spillo ska jag träffa Christian efteråt. Han är hemma nu, rooligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0