Weekend in London

Igår kom jag hem från en London weekend. Det var hur kul som helst! Vi hann med en del på en och en halv dag, shoppade, kollade på slottet, såg big Ben, London eye, åt god mat. Dock så hann vi aldrig åka till Nothing hill och inte heller gå på marknaderna och de mysiga gatorna men nästa gång jag flyger över stannar jag 3-4 dagar så det inte blir så stressigt :)
Tanken med den här resan var ändå att möta upp min syster och mamma. Jag märkte verkligen hur mycket jag hade saknat de när jag träffade dem! En kort träff men en fin sådan!
Dock så fick jag inte så bra bilder, de bästa bilderna är på Ivonas system kamera, ska få de bilderna snart men än så länge så får ni kika på dessa!
¨¨¨¨¨¨

Fick en födelsedagspresten av Vonisen när vi kom till hotellet!

Gissa om jag blev glad när jag såg att det var från Marc Jacobs!
Älskar Marc Jacobs grejer!

Ännu gladare blev jag när jag såg att det var den här väskan!
För man kan ha den som en ryggsäck och en vanlig väska.



Dags för lite shopping! En till favorit affär att skriva upp på listan "Pull and Bear"



Eftersom Primark inte finns i Schweden var detta ett måste för mamma och Ivona :)
Jag tror att Pennys i Dublin och Primark i London är samma kedja.

Hittade ett mysigt café :)




Sen kommer lite bilder som man måste ta kort på när man är i London!

- Röd buss

- Slottet


- Telefonkjosk

- Big Ben


Som sagt de bra bilderna kommer snart! (Ingen press Ivona, men gärna snart ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0