28/9 Hottest day this year

Igår var det varmaste dagen i år här i Dublin! Det var runt 25 grader varmt kanske lite mer. Hmm vi får inte så varma dagar här som ni kanske förstår. Jag har inget emot vädret alls för att vara ärlig, det är inte så dåligt som alla tror :) men man blir självklart super glad när man får sol, precis som man blev i Sverige.
Anyway!
Tanken var ju att jag skulle jogga när det var så fint väder ute men jag var så jäkla trött när jag kom hem så jag la mig ner för att ta en powernap. Jag är helt värdelös på powernaps, för jag sov i 2 timmar! Vakna kl: 19.00 och då skulle jag träffa Christian för att äta buurittooos och kolla film, mys :)
Nu är det en timme kvar och jag får äntligen äta min scones som jag har köpt. Jag har haft den framför mig hela dagen nu och lovat mig själv att vänta med att äta den tills det är exakt en timme kvar tills jag slutar. Jag vet inte riktigt varför jag plågar mig själv på det här sättet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0