3:e Interview what to wear?!

Idag var på min andra intervju.
Det blev upp till mig om jag ville ta jobbet eller inte.
De sa att alla måste börja från scratch vilket är fair enough tycker jag eftersom jag är väldigt målinriktad, men det är enbart på komission! De sa att de ska anställa massor med säljare men att de också letar efter några som kan ta manager rollen. De skulle ha 5 kandidater till detta och jag var en bland de 5 som de ville ha som manager över ett område. Då skulle självklart även lönen bli högre och ingen komission. Det var väldigt smickrande att höra att de vill ha mig som manager men det skulle ta ca: 10 månader att bli det. Så jag är osäker på om jag ska ta jobbet, jag vill inte jobba på komission!! Vi kom i alla fall överens om att jag skulle ringa tillbaka till honom om några dagar då jag funderat på det.
När jag var klar med den intervjun ringde ett annat företag hehe väldigt bra tajming måste jag säga. De sa att min ansökan kom in lite sent men att Direct Managern hade kollat på mitt CV och ville ha mig på en intervju :) Så tredje intervjun är nu bokad för imorgon kl: 10.00am.
Men problemet är nu vad jag ska ha på mig?!
Vänster eller höger? Höger eller vänster? Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0