Alot going on!

Igår var jag på min fjärde intervju för ett sälj och marknadsföringsföretag.
När jag gick upp för trappan till byggnaden hörde jag hög musik och tänkte direkt att detta kan bli kul. När jag kom in genom dörren så var det jätte mordern inredning inte alls irländskt utan mer mot det skandinaviska hållet med glasdörrar och röda väggar och fina fotöljer. På väggarna i lobbyn var det stora stora tv apparater som hade MTV på hög volym och där satt det ungefär 20 pers och väntade. När jag såg hur många det var så visste jag att detta måste vara grupp intervjuer. Min första tanke var, åh nej! Damnt it! Jag intervjuades tillsammans med en man, efter ett litet tag tackade killen som intervjuade den andra mannen som var med mig för att han kom och bad mig sitta kvar. Jag fick sitta kvar eftersom jag hade skrivit på pappret att mitt mål var att bli manager och han sa att det var precis sånna personer som de var ute efter.
Senare på eftermiddagen runt 6 tiden ringde de tillbaka och sa att de valt ut de top 20% som skulle komma tillbaka för en andra intervju och jag var en bland dem. Idag kl: 11.30 ska jag då ha en andra intervju whooop whoooop!
Det blev den här outfiten igår ;)
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Igår kväll så gick jag också till en goodbye party. Det var en kompis till C som skulle flytta tillbaka till Danmark så hon hade en hejdå fest. Vi var bara där en timme kanske men det var trevligt.
Det var ett rätt fräckt ställe. När man kommer in så verkar det inte alls speciellt men sen så går man ut på deras bakgård och kaaboom! Alla väggarna var täckta med graffiti målningar, coola graffiti målningar. De hade ett biljardbord och man kunde köpa ungsbakad pizza. En cool pub helt enkelt!
The Bernard Shaw, www.thebernardshaw.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0