Another calm weekend!

Ännu en lugn helg för mig har paserat förbi! Jag har börjat uppskatta de här lugna helgerna. Man hinner med så mycket mer och är så mycket piggare.
I lördags morgon mötte jag upp Ruth och Moa för att gå en power walk. Moa mätte ut hur lång vår runda egentligen var eftersom vi går den varenda gång vi är ute och powerwalkar. Slingan var 9,3km! Helt vansinnigt långt!
Livliga diskutioner (från Ruths sida)
Det var ett maraton på gång samtidigt som vi gick.
Vi hade definitivt varit med om vi hade vetat om det ;)
Tråkigt nog är vattnet bara för de som är med. Så sjukt törstiga var vi dock!
Efter att ha powerwalkat i en evighet satte vi oss på ett mysigt café och åt brunch!




Efter att ha ätit mig proppfull gick jag och mötte upp C. Vi åt crepe´s och gick till ett café som heter "The Bank". Det är en gammal bank som de har gjort om till ett café nu, rätt coolt faktiskt.
Sen på vägen hem hjälpte C en gammal tant över gatan. Hon var så söt! Hon vågade inte gå över själv för hon tyckte bilarna körde så snabbt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0