Better late then never

Nu har jag inte skrivit här på några dagar, har haft rätt fullt upp.
Förra helgen var en lugn helg, tror aldrig att jag tagit det så lungt som jag gjorde den här helgen. Helt utvilad nu =)
Chillade i parker, var ute och sprang vid stranden, gick på bio, drack lite Mojitos, åkte ut till Howth (en liten ö 30 min från Dublin) och åt en bättre lunch... Med andra ord, en bra helg!

Stevens Green Park
Parken på Trinity College
Såg den här filmen i fredags.
Den var bra! Hon är så jäkla smidig i filmen helt sjukt.
En bra action film som är värd att se!
Innan bion gick vi till The Church och drack lite mojitos! Det är ett coolt ställe. Byggt som en kyrka med orgel och allt men det är en bar, club, restaturang :)







I söndags fick jag frukost på sängen =) Varma scones med blåbär och hallon och en kopp te på det.
Mmmmmmm gott!

Sen vid lunch åkte vi till Howth och åt lunch.

Förrätt
Tiger räkor doppade i vitlökssmör och sallad till det.

Huvudrätt
Laxfilé med småpotatis och ärtor i någon god sås. Det var så himla gott.
Jag blev så mätt att jag inte åt något på hela dagen eller kvällen efter det :p


En toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0