Cozy Thursday at Moe´s Mansion

Igår när jag kom hem efter jobbet var jag hur pigg som helst, mina monster powernap från onsdagen gjorde underverk! Så fort jag kom hem tog jag på mig träningskläder och gick ut och powerwalkade i ca 1h. Sedan dushade jag, lagade jag lite mat, slängde in tvätten, cyklade till affären för att handla och cyklade vidare till Moaaa där vi hade en mys torsdag med film och morötter ;)
Jag är en extrem har jag kommit på, kanske har sagt det tidigare. Har jag fått upp ögonen för något i det här fallet mat så kör jag på det konstant tills jag mår illa av tanken att någonsin äta det igen, just nu står morötter på schemat. Jag köpte en stor påse morötter igår, jag åt två igår med yougurt och så har jag med mig tre idag som jag ska ha på jobbet när jag blir hungrig ;)
¨¨
Mmmmm gott ;)
Perfekta myshörnan hos Moe!
Såg Water for Elephants, har sett den en gång innan men den är fortfarande lika bra!

Kommentarer
Postat av: Ruth

Åååee. Ge till mig morots-mys-tisdag-hos-Moe!

2011-09-30 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0