Drive? No comments

Igår var vi på bio, tanken var att vi skulle se Jurasic Park men biljetterna var slutsålda så vi valde filmen Drive istället eftersom den har fått så bra respons. Ett tips, gå aldrig efter hur bra respons filmen har fått.
Den var minst sagt speciell, huvudpersonen i filmen sa inte många ord, max 10 ord på hela filmen! Han ser bra ut, ja, men kom igen speak up! Som vanligt när en film på bio inte är så bra så blir jag jätte trött och somnar. Detta hände igår igen, jag lutade mig försiktigt mot Christians axel slöt mina ögon och sov igenom hela filmen, så skönt :p
En kompis Moa, älskade filmen så än en gång, lyssna inte på enbart mina kommentarer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0