Feel gooood

Jag gillar när jag har mycket saker att göra jag känner mig levande då.
Igår på jobbet var det väldigt mycket att fixa. Jag har nu skapat 2 offerter för HP. Känns bra att veta att man drar in pengar till företaget och spec när man ser summan ;)
-
När jag kom hem tog jag cyckeln och åkte och handlade. Har nu börjat dricka Actimel varje morgon. Jag gjorde det i Sverige och blev verkligen aldrig sjuk så jag hoppas på samma effekt nu!
Efter storhandlandet (hela 25 euro, mat för 2 veckor) kollade jag igenom mitt cv och cover letter, min älskade syster hade lagt ner tid att hjälpa mig finjustera det. Jag skickade iväg det till Oliver, rekryteraren, som nu letar lite jobb för mig, ska ringa han på lunchen och kolla vad han har att erbjuda.
Efter detta var det dags för power walk. Gick hur långt som helst och snabbt i en timme, kändes jätte skönt när jag skulle lägga mig sen!
Till min lycka hade jag varmt vatten igår kväll också. Det är en timer som man måste ställa in som jag inte hade en aning om hur den fungerade. Igår fick jag träning i hur den funkar yyeey.
Hur lätt är det att förstå sig på den här när man aldrig har sett en sån innan!
Man ska tydligen dra ut två piggar den tiden man vill ha varmt vatten, exciting stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0