Friday Friday Friday lovely Friday

Idag är det fredag, så underbart. Vi har haft fredags fika som vi har varje fredag.
Idag tog idag med sig massor med chokladiga kakor gott! Sen fick vi även massa tårta på jobbet eftersom det var något world record attempt på HP, det gick ut på att samla så många som möjligt för att dansa samma dans. Jag var inte med men jag kollade på och åt av tårtan :p de var flera hundra som dansade!
Fredagen fortsätter lika bra ikväll, vi byter bara ut kakorna mot öl. Ikväll ska jag med några kompisar till Oktober festivalen. Den har hållt på i två veckor nu men jag har aldrig lyckats gå dit, men ikväll då jäklar! Vet dock inte vad jag ska ha på mig, går inte på så många festivaler är mer van att klä upp mig än klä ner mig när jag ska ut. Men men, något ska jag väl kunna hitta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0