Friday interview - Check!

Idag var jag på intervjun för ett företag.
De är ett företag som sköter marknadsföringen åt andra företag och de fixar även kampanjer åt olika företag och event, ja vad nu kunden än vill göra för att öka försäljningsiffrorna. Så de söker nu någon som kan ta på sig rollen som manager i Dublin för de finns i U.K och nu har de startat upp lite kontor i några orter runt om i Ireland.
Det som jag gillar med detta företag är att de har en kund och tar hand om den kunden tills dealen är gjord, sen går de över till nästa kund. En annan sak som jag gillar är att de har face-to-face försäljning så man åker och träffar kunden och pratar om olika möjligheter osv.
Om jag skulle få det här jobbet skulle jag bli världens lyckligaste!!
Intervjun gick bra tror jag, de säger ju aldrig något så det är så svårt att veta. Men han sa att han hör av sig i början på nästa vecka om jag klarat mig genom första intervjun!!
Håll tummarna!! :)
(Outfiten inför dagens intervju ;))

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till! Hoppas du får jobbet!

2011-09-11 @ 22:13:07
URL: http://ccbeka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0