Documentaries is the shit

Jag har fått in en till intervju!
Det här är också ett företag som har hand om marknadsföringen åt andra företag, verkar det som i alla fall.
Jag skickade ut CV.et igår på morgnen och fick ett samtal kl 16.00 där mannen i luren undrade om jag kunde komma på intervju imorgon (idag). Det går undan här!
Intervjun är bokad 15.30 idag :)
Jag bokade taxi idag som kommer 15.00 och kör mig till stället. Kul med intervjuer!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Igår kväll så skypeade jag lite med mammsen och pappsen. De måste köra värsta förberedelserna för att vi ska ha skype dejt. De måste kolla så att skype funkar typ några timmar innan, sedan kolla högtalarna, microfonen hehe så söta.
Efter att pratat med dem i ca en timme så åkte jag hem till C. Han hade en bra sida där man kunde streama dokumentärer så vi kollade på det hela kvällen. Man fastnar så lätt för dokumentärer, jag gillar det.
Vi kollade på en där det var en man som hade jobbat som hitman (dödat för maffian och fått pengar för det). Han hade gjort det i ca: 30 år utan att bli påkommen. Men sedan började han göra misstag och åkte dit. Helt sjukt.
Jag kommer inte ihåg vad det var för sida, men jag hittade två andra sidor som verkar bra de också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0