Monday 12/9

Igår (måndags) var jag på möte med en rekryterare från Manpower.
Vi gick igenom vad jag skulle vilja ha för jobb och hon antecknade lite saker från mitt CV och gav mig lite tips som jag kunde ändra på, på mitt CV.
Hon sa att hon hade en advertising position i tankarna men hon måste kolla om den positionen fortf är tillgänglig. Vi kom överens om att hon skulle höra av sig om hon hittar något.
Sen så avbokade jag en intervju som jag skulle ha idag. Jobbet kändes inte så motiverande även om det var för ett stort företag. Nu när jag vet att vi får stanna på HP tills den 31 Januari tänker jag bara gå på de intervjuer då jag faktiskt vill ha jobbet.
Efter jobbet så gick jag ut och sprang. Jag har ingen aning om hur långt jag sprang men jag var ute i en timme. Kanske 8km lr något sådant, det var riktigt långt iaf. Jag kunde inte känna mina ben efter det, det gjorde ont när jag satt ner till och med.
När jag hade sprungit färdigt lagade jag lite mat och sen gick jag till Moa där Ruth och hon väntade för en mysig filmkväll. Vi la oss i Moas säng och kollade på P.S I love you. Jag älskar den filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0