One tum up and One down

Jag var på bio igår med C och några kompisar. Vi såg en film som alla som vill ha ett gott skratt måste se! Den är så sjukt rolig! Jag med resten av bio salongen skrattade ut högt flera ggr under filmen! Det var en film som man känner sig bra efter att ha lämnat salongen, man har ett leende på läpparna. Denna härliga film heter The change-up! Se den! Det ska jag iaf göra (igen;))!
¨¨
Sen har vi en mindre bra film. Jag gillar typ alla filmer men den här... Ja vad ska jag säga. Den var så långtråkig att jag bokstavligen somnade i bio salongen. Jag blev sjukt besviken för den ser ut att vara hur bra som helst men inte min typ av film helt enkelt. Marcus en kompis älskade den och skulle vilja se den igen. Tinker Tailor Soldier Spy, smaken är som baken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0