Taco wednesday

Igår hade jag och Ruth äntligen vår taco kväll. Vi har planerat den där kvällen i evigheter men igår så fick vi lön och taco kvällen var spikad!
Det var hur gott som helst! Tacos är min favvo rätt! Jag skulle nog kunna äta det varje dag :)
Vi åt nog för 3 pers igår kväll, vi åt så mycket så att jag kännde mig proppmätt när jag vaknade imorse!
Ruth gjorde guacamolen från scratch! Den blev helt perfect!
Jag stod för hackning av grönsaker, som vanligt får jag den uppgiften!
Antingen hackning eller röra om...
Och så blev det tomt på tallrikarna och i skålarna!
Efter att vi hamnat i matkoma la vi oss på min säng och kollade på filmen Super Bad på min plutt dator :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0