Time for some reading

Igår köpte jag en bok! Jag har nog bara köpt en bok i hela mitt liv som jag faktiskt vill läsa och den var inte alls bra :/ Men igår var jag tidig till intervjun så då fick jag gå runt lite och fastnade i en bokaffär. Missuppfatta mig inte nu, jag har läst massor med böcker men jag har alltid lånat dem av kompisar.
Jag köpte en bok från Marian Keyes, jag gillar den författaren. Dock så visade sig att Moa hade exakt den boken hemma! Jag fick låna den av henne och åkte tillbaka och lämnade tillbaka min bok! 8 euro tillbaka och jag hade råd med lite mer mat för dagen ;)
När vi var påväg till bokaffären så hittade Ruth den perfekta platsen för henne själv

Kommentarer
Postat av: Alexandra

DU SKOJAR BABY!!

Jag kopte precis samma bok innan jag akte till Sydney!! Och du vet att jag inte heller laster eller koper bocker!! Va sjukt! Jag far gashud! Hahha!

2011-09-30 @ 03:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0