Tuesday!

Igår var jag ute och sprang! Jag sprang samma runda som alltid på 9,3km, den här gången gick det lättare att springa och jag kände mig så stolt efteråt! Det är rätt milt väder här i Dublin fortf så det känns så skönt att vara ute och träna. Sen så vill jag ha långa och smala ben, det känns som den rundan hjälper mig en bit på vägen ;)
¨¨
Det har varit jätte lugn dag idag så jag har passat på att söka massa jobb! Jag har sänkt mina kriterier lite, från att bara sökt Manager jobb (där de kräver minst 4 års erfarenhet och lite därtill) så har jag nu sökt lite lägre positioner också hehe, vadå ha höga tankar om sig själv? Jag? Nej nej! :p
Jag hittade ett coolt företag som jag inte ens hade tänkt på tidigare, jag hoppas de hör av sig för om de har en bra position åt mig kan jag tänka mig att flytta vart som helst för att få det ;)
¨¨
Jag pratade med mamsen igår också! Saknar henne så! Bara 3 veckor kvar så ska vi mötas upp i London ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0