Dinner buddy

Idag kämpade jag på jobbet för att förstå, det gick helt enkelt inte att förstå hur allt händer samman. Jag antar att jag kommer stöta på sånna dagar hela tiden. Ibland är man med på banan och ibland är man ute och slirar.
¨
Jag var helt slut efter jobbet! Tanken var att jag skulle ha en visning för en lägenhet men han avbokade det. Så typiskt! Vill verkligen hitta en lägenhet nu även om jag trivs bra här på hotellet.
Jag har blivit rätt bra kompis med en tjej, Anna, som jobbar på Barcelona kontoret men som är här på träning. Vi bor på samma hotell och äter middag tillsammans varje kväll. Eftersom det är gratis så passar vi på med tre rätters middag varje kväll sedan hamnar vi i matkoma och går mer eller mindre till våra rum och somnar haha.
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0