"Dressed for success"

Idag hade jag på mig en power outfit! På jobbet la de märke till det direkt, jag hann knappt ta av mig jackan och jag fick kommentar av min team leader, woow what a power outfit, you are dressed for success! Gissa om min morgon började bra idag utav att få höra den kommentaren!
¨
Det jag hade på mig var höga svarta kostym byxor, en svart stickad tröja instoppad som har en stor vit rosett knuten i nacken och så hade jag mina fin fina skor! Jag tror de gjorde hela outfiten ;)
Jag tror på deras policy att klär man sig proffesionellt så presterar man bättre därefter!
¨
Ikväll pluggar jag för fullt för mitt final test imorgon! Sitter i loungen och pluggar med en tjej jag lärt känna.
Önska mig lycka till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0