First weekend in Bournemouth

Första helgen i Bournemouth är förbi! Den har varit riktigt lyckad!
I fredags var jag och tog ett par drinkar på The Dancing Jug med några stycken från jobbet och sedan gick vi till en club, La Lola och forsatte natten där!
¨
I lördags var jag lite på stan och checkade läget, riktigt mysig stad. Jag gillar den. Fixade ett UK nummer bla.
På kvällen mötte jag upp en ny funnen vän, AnnKathrin från Deutchland, så skönt när man klickar direkt med någon. Var ute och åt och gick till en club efter det, Aruba!
I igår (Söndag) var det jätte fint väder, soligt och varmt! Jag började min söndag med att kolla efter lägenheter, det finns en del och inte så dyra så något ska jag nog hitta. Sedan blev jag upgraderad till ett finare och större rum eftersom jag stannar här i 2 veckor. Jag kan inte klaga så mycket för tillfället ;) Sedan mötte jag upp med AnnKathrin igen för att ta en promenad på stranden.
Blogg.se vill inte laddar upp bilder för tillfället, riktigt irriterande. Ni får se bilder någon annan gång istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0