Going live on Monday!

Jag klarade alla mina test i fredags på jobbet! Woohoo! Jag börjar därför jobba på riktigt imorgon, måndag. Pirrigt!!
Den här helgen har innehållit massor med smått och gott.
Klient middag i fredags med företagets största klient! Det var kul att få träffa dem och jag tror att jag lyckades göra ett bra intryck på de ;)
I lördags var det lägenhetsvisningar + utgång. Jag tror jag har hittat ett rum att hyra nu! Det är stort och ligger mitt i centrum och billigt okså. Det enda är att de röker i lägenheten, men hittar jag inget annat så får jag ta det!
Idag söndag var det jätte varmt ute, kändes nästan som sommar! Satt på stranden och chillade hela dagen!
¨¨
Nöjd med helgen! Jag börjar gilla Bournemouth mer och mer!
Hittade ett Ben & Jerry glass café!!! Jag får börja knapra på de där anti lactos tabletterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0